Annons

Insändare
Insändare: PRO ska hålla årsmöte utomhus

Hej alla PRO-vänner i Tidaholm! Det var ett tag sedan vi hörde av oss men verksamheten ligger fortfarande nere.

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

PRO Tidaholm planerar för årsmöte utomhus.

Annons

Nu när det blir ljusare och våren är i antågande vill vi hitta någon lösning på hur vi ska kunna träffas på något vis. Då vi behöver ha vårt inställda årsmöte så snart det går ska vi försöka träffas utomhus i slutet på maj månad för att kunna genomföra detta. Tid och plats informerar vi i god tid innan årsmötet och hoppas på fint väder!

Äntligen börjar vår nya hemsida att ta form, så inom några månader hoppas vi kunna öppna upp för att kunna informera om vad som händer framöver. Då det är ett helt nytt program som är framtaget har utbildningen tagit ganska lång tid att lära sig. vi hoppas det ska fungera bra när det blir klart.

Vi måste se framåt och hoppas att pandemin snart ska ta slut.

Ta hand om er! Vi önskar nya som gamla medlemmar en riktig Glad Påsk!

Styrelsen PRO Tidaholm

Nästa artikel under annonsen

Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy