Annons

Annons

Annons

Annons

Tidaholm

Nytt kontaktcenter vill ge svar direkt

Den 1 november omvandlas receptionen på Tidaholms kommun till ett kontaktcenter. Där ska medborgarna kunna få svar direkt när de ringer, på frågor som inte kräver hjälp av kommunens experter.

Moa Andersson och Nina W Abrahamson är två av medarbetarna i receptionen på Tidaholms kommun, som från den 1 november omvandlas till ett kontaktcenter.

Bild: Marianne Carlsson

Annons

Den som ringer till Tidaholms kommun i ett ärende har hittills blivit kopplad till lämplig person inom en specifik förvaltning för att få svar på sina frågor.

Läs vidare med Digital!

8 kri veckan i 8 veckor

Läs dina lokala nyheter för 8 kr/vecka i 8 veckor - du betalar 32 kr/månad. Därefter tillsvidare 129 kr/månad.

Ingen bindningstid. Säg upp när du vill.

Visa vad som ingår i Digital

Det här ingår i Digitalpaketet

  • Alla lokala nyheter på vår sajt och nyhetsapp.
  • Läsarshoppen med mängder av erbjudanden – spara tusenlappar!
  • Nyhetsbrev med de senaste nyheterna – direkt i mejlen varje dag.

Annons

Annons

Till toppen av sidan